آب دهنت را افتاد؟

غذا، فرهنگ، سلامتی، و تفریحی به نام آشپزی

آب دهنت را افتاد؟

غذا، فرهنگ، سلامتی، و تفریحی به نام آشپزی

اگه بخوایند بدونید

امروز اتفاقی افتاد که نباید می افتاد. من با safari کار می کنم و password بلاگ را طوری تنظیم کردم که یاد browser بماند. 

امروز به دلایلی از firefox وارد شدم و هر کاری کردم یادم نیامد که نیامد اسم رمزم چیه؟ تا اینکه دوباره با safari وارد شدم و الان اینجام. اگه کسی می دونه چطور اسم رمزم را برگردنم؟ یا اینکه باید دل و قلوه سایت و بریزم به هم.


خلاصه، دیشب مادر کلاس بود و من مسول شام بودم. تاکوی مرغ که با مرغ بخته تفت داده شده در یک عالمه ادویه مکزیکی مثل کجون درست می شود و بعد آن را در لای نون در کنار بنیر می بیچید. می تونید کاهو و  sour cream هم بگذارید که من چون نداشتم نذاشتم. 

دیگه اینکه هوموس و لوبیای آسیاب شده با سالسایی که خودم با سرکه ، گوجه و سیر ، بیاز ردست کرده بودم. به اضافه بستنی میوه ای که از اسکرچ یا از بایه درست کرده بودم.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد