آب دهنت را افتاد؟

غذا، فرهنگ، سلامتی، و تفریحی به نام آشپزی

آب دهنت را افتاد؟

غذا، فرهنگ، سلامتی، و تفریحی به نام آشپزی

قدر جوانی را بدانید تا در میانسالی به این بلا دچار نشوید

بله داشتم می گفتم. حالم داغونه مثل عملی ها. چرتی، شل، و هزارتا بلای بیری دیگه. همه اینها تقصیر بیریه. چرا بیری؟ چون اون مقصر تمام این اتفاقاته. آخر عمری به یک دختری مثل من خورده که می تونه وحشی ترین رویاهای هرزه او را ترتیب عسل بدهد. اصلا فکر می کنید چرا حرف اول کلمه برتغال را نمیتونم تایب کنم؟ چون  اون می ترسه اون قدر از این کلمه ودیعه داده و نحس اون استفاده کنم که یک روز دستش رو شه، مجبور بشه به دنیا جواب بس بده.

خلاصه، دیشب بعد از ۳ ساعت انتظار توی مطب دکتر نوربالا- از معروفترین روانبزشکان ایران- نوبتمون شد که دکتر را ببینیم. بهم گفت که باید دوباره برای تشخیص چندم در بیمارستان بستری بشم.

البته ما هم این قضیه را جشن گرفتیم و در رستوران چینی شام مفصلی خوردیم.

امروز هم رفتیم با مادرم حساب بانکی باز کنیم که گفتند نیاز به  کارت ملی دارند. حالا حدس می زنید کارت ملی مو کی دزدیده؟ خود خرفتش زمانی که یک صحنه ای ساخت و باج دهی کرد تا چمدون های منو توی فرودگاه توقیف کنند. و کارن ملی من و کارت ملیت کانادایی من هر دو در جیبی از ساکم بودند که به راحتی می شد بهش دسترسی داشت. 

حالا این تازه شروع ماجراست برای بیری بولدار که بخاطر یک ک* دنیا را هم میخره. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد