آب دهنت را افتاد؟

غذا، فرهنگ، سلامتی، و تفریحی به نام آشپزی

آب دهنت را افتاد؟

غذا، فرهنگ، سلامتی، و تفریحی به نام آشپزی

انسان تجسد وظیفه است





دیروز روز عالی بود. همه خانواده خوشحال بودند ، بخشی از آن مربوط به غذای هندی بود که که من بخته بودم. در چنان لحظات مقدس شادی و نشاط حاصل از عمله که من عمیقا می فهمم که انسان تجسد وظیفه است. و اما غذاهایی که درست کردم:

- مرغ تندوری: مرغ خوابانده شده در ماست و ادویه تندوری: تخم گشنیز، زیره، بودر سیر، فلفل تنر کایان، زنجبیب ، هل، و دارچین همه آسیاب شده- البته من از نوع آماده ادویه تندوری استفاده کردم که از تورنتو آورده بودم- برای نصف یا تمام روز- که البته من به علت کمی وقت ۴ ساعت بیشتر نخواباندم. بعد مرغهای را روی باربکیو کباب می کنید ، یا ۳۰ دقیقه در فر ۴۵۰ درجه ساننیگراد ببزید.

- سیب زمینی سرخ شده که خوب در مخلوط روغن زیتون و ادویه گراما ماسلا، که من در خانه داشتم ، ولی شما می توانید آنرا به این صورت درست کنید: تخم گشنیز،تخم زیره، دانه هل، دانه فلفل سیاه، میخک، جوز هندیٍ ، دارچین: تک تک موادرا بی روغن کمی تفت دهیر ، بگذارید سرد شود. بعد همه مواد را به جز جوز هندی با هم آسیاب کند و جوز را ر،ی آن رنده کنید. بعد سیب زمینی ها را خوب سرخ کنید.

و در آخر سالاد سیب که خیار ، بیاز و گردو ، بنیر تبریزی و با سس روغن زیتون و سرکه بالسمامیک.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد