آب دهنت را افتاد؟

غذا، فرهنگ، سلامتی، و تفریحی به نام آشپزی

آب دهنت را افتاد؟

غذا، فرهنگ، سلامتی، و تفریحی به نام آشپزی

مزه با مزه



من تا دقایقی دیگر کلاس آواز دارم و سعی کردم موضوعی موزیکال را برای آوردن در اینجا در نظر بگیرم. بعد چشمم به سیب زمینی رست شده و خلالی افتاد و مثل همیشه با دیدن آن یاد کلیدهای ارگ افتادم که زمانی در بچگی سعی کردم یاد بگیرم و البته بازیگوشی من مثل همیشه مانع شد. با این حال همیشه علاقه خاصی به سیب زمینی سرخ کرده داشتم.

برای این غذا بعد از اینکه سیب زمینی را برش زدید در میزان دست و دلبازیانه ای روغن زیتون غلطانید به آن نمک آنقدر اضافه کنید تا همه آنها را بپوشاند. یعد یک بسته سبزی تازه و ریز خرد شده مثل مرزه و آویشن- فقط برگ آنها- را به آن اضافه کنید و ادویه دلخواهتان - مثل فلفل قرمز و پودر  سیر و پیاز- را  هم به آن اضافه کنید. 20 تا 25 دقیقه آن را روی حرارت متوسط بپزید و هر 10 دقیقه همی بزنید تا دو طرف به یک اندازه حرارت ببیند. با سیزی ها یا ادویه ای مثل پاپریکا غذا را تزئین کنید.

اسم این شبه غذا را مزه با مزه گذاشتم چون سیب زمینی نمک زیادی می طلبد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد