آب دهنت را افتاد؟

غذا، فرهنگ، سلامتی، و تفریحی به نام آشپزی

آب دهنت را افتاد؟

غذا، فرهنگ، سلامتی، و تفریحی به نام آشپزی

چون شما نمی دانید...


خیلی وقت می شد که دنبال موزیک فرانسوی بودم و بلاخره دیروز در گردشی که همراه با مادرم در مجتمع میلاد نور داشتم موفق شدم دو سی -دی ازش گیر بیاورم. خیلی وقت است که سعی دارم فرانسوی مو قوی کنم و فکر می کنم گوش دادن مکرر بهش خیلی کمک کنه. این جدای از اینه که چیزی که در وهله اول منو علاقه مند به این زبون کرد همین موزیکش بود. حالا برنامه ام اینه که لیریک ها را بنویسم و در حالیکه روی تردمیل دارم راه می رم به موزیکش گوش بدم. این می شه یک تیر و چند نشون.

امروز هم تولد بابای عزیزم است و دیروز رفتیم براش کادوی تولد - بادگیر و ساک ورزشی- گرفتیم. تولدت مبارک بابا جون.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد