آب دهنت را افتاد؟

غذا، فرهنگ، سلامتی، و تفریحی به نام آشپزی

آب دهنت را افتاد؟

غذا، فرهنگ، سلامتی، و تفریحی به نام آشپزی

چون شما نمی دانید...



امروز دل و دماغ حسابی ندارم. چندمین روزه که مربی آواز منو کاشته تا سبز بشم بعدا بیاد سراغم.  منم به جای سبز شدن براش حسابی ان و گلاب به روتون گه دارم. چرا می خوام آواز یاد بگیرم؟ چون صدام تکه و می خوام هر دفعه که عشقم یه کار خوب کرد، منم براش شعر بگم و خودمم براش بخونم.

از طرف دیگه بابام  دیشب بهم خبر داد که کتابای آشبزیم را برای چاب قبول کردند ، الان فقط مونده من تصمیم بگیرم که ویرایشش را خودمم بکنم یا بدم یکی دیگه. باید هم  تصمیمم بگیرم که  اون کتابی که قطوره رو دو جلدی بکنم یا نه. در هر صورت برای اولین کارم در این زمینه کمی هیجان زده هستم.

هوا امروز عالیه و من دلم می خواد که بدم بیرون و تو بارک راه برم. به خالم زنگ زرم ببینم میاد یا نه که حموم بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد