آب دهنت را افتاد؟

غذا، فرهنگ، سلامتی، و تفریحی به نام آشپزی

آب دهنت را افتاد؟

غذا، فرهنگ، سلامتی، و تفریحی به نام آشپزی

چشم ها را باید شست...



یکی از تفریحات من در زندگی، حمام ریلکسیشن است. من دوست دارم وان را پر از آب کنم و داخل را نمک مخصوص و چند قطره از روغن خوشبو ام را بریزم. آن وقت چراغ را خاموش کنید- یا چند عدد شمع روشن کنم یا چراغ چرخنده وان را روشن کنم. بعضی مواقع موزیک زن یا مدیتشنی هم روشن کنم و خودم را با روغن ماساژ آرامی بدهم.

حمام در فنگ شویی اهمیت زیادی دارد چرا که گفته می شود انرژی زیادی را از بین می برد. برای کم کردن این قضیه در فنگ شویی سفارش می شود که در توالت و در ورودی را بسته نگه داریم و پنجره حمام را در صورت داشتن باز نگه داریم یا اگر خبری از پنجره نیست، یک سیست تهویه قوی کار بگذاریم. وجود المنتهای آب مثل آینه، رنگ سفید و آبی و خاکستری روشن همچنین به گردش چی کمک می کند. حمام را باید گرم نگه داشت و نور درون آن را به حداقل رساند- این کار با نور شمع دست یافتنی است. از روغن های خوشبو برای آن استفاده کرد. تصاویر و اشیایی را درون حمام استفاده برد که شکل آرامش بخشی به محیط بدهند. مثل تابلویی که رویش نوشته spa یا همان حمام آرامش بخش. نگه داری جوش شیرین در حمام و ریختن آن در آب وان حمام نشانه خوبی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد