آب دهنت را افتاد؟

غذا، فرهنگ، سلامتی، و تفریحی به نام آشپزی

آب دهنت را افتاد؟

غذا، فرهنگ، سلامتی، و تفریحی به نام آشپزی

فنگ شویی نقطه آغاز


یعد از این نکاتی متنوع و آموزنده درباره فنگ شویی  در اینجا می آورم. امیدوارم آنها به کار ببرید و بعد از اینکه نتیجه آن را در زندگی تان دیدید، از خداوند برای من طلب آمرزش کنید.

- یک مکتب باگوآ را طبق سلیقه شخصی انتخاب کنید و به آن بچسبید.

- رنگهایی را که بکار می برید طبق نیاز و در غالب اشیا دکور، رنگ دیوار، تابلوی نقاشی و عکس باشد.

- مواظب محل آینه باشید.  قرار دادن آن روبروی در ورودی یا روبروی تخت خواب، یا پشت میز کار،  کاملا در فنگ شویی ممنوع است.

-دیوار نقش زیادی در سد کردن انرژی دارد. در مورد دیوارهایی که قبل و بعد خواب چشمتان به آن می افتد و همچنین دیوارهایی که بعد از وارد شدن از در ورودی می بینید، و و دیوار روبروی میز کارتان، خلاقیت به کار ببرید و انرژی که لازم دارید را از آن بگیرید. مثلا روبروی میز کار دیپلم هایتان را نصب کنید.

- با کمک نور، آینه، رنگ، گیاه، تابلوی هنری و مواردی از این دست، به راه پله های داخل خانه کمک کنید تا انرژی بیشتری تولید کنند. در ضمن تا حد امکان راه پله ها را روبروی در ورودی و وسط خانه نگذارید.


- از عنصر خاک به شکل های مختلف و در نواحی شمال غربی و شرقی، جنوب غربی و غرب و مرکز خانه استفاده کنید. استفاده از آن در شمال و جنوب فنگ شویی بد محسوب می شود.سنگهای کریستال، چراغ سنگ نمک، رنگهای خاکی و قهوه ای، لوستر کریستال، تابلوهایی که زمین و منظره را نشان می دهند، مجسمه های رسی و ظرفهای سفالی، و فرش و قالی ها یی با رنگ قهوه ای از مواردی است که می توانید برای منطقه این باگوآ استفاده کنید.


-از عنصر فلز فقط و فقط در نواحی شمال، شمال غربی و غرب استفاده کنید. ظروف فلزی، رنگهای متالیک یا خاکستری یا سفید، مجسمه بودا، زنگوله های بادی، ساعتها و قاب عکس های دور فلزی، فرش و بالش و پارچه های فلزی رنگ، و مسجمه های فلزی دیواری برای آوردن فلز به ناحیه عالی ست.

-عنصر آب را در شمال، شرق و جنوب شرقی به کار ببرید. آبشار، آینه، رنگ سیاه و آبی، مجسمه بودای سیاه، چراغ هایی با کریستالهای آبی، بالشک و قالی آبی، گلدانهای بزرگ آبی و سیاه، قاب عکس های آبی و سیاه، و عکس هایی از آب و دریا برای آوردن این عنصر عالی اند.

- از عنصر چوب در ناحیه شرق، جنوب شرقی، و جنوب استفاده کنید. گیاهان آپارتمانی، تابلویی از گیاهان، مجسمه بودای چوبی، رنگ قهوه ای و سبز. کاغذ دیواری هایی از گیاهان، مجسمه های چوبی، کشتی بادبانی چوبی، قاب عکس چوبی و زنگوله های چوبی بهترین گزینه ها هستند.

- از عنصر آتش در جنوب، جنوب شرق، شمال غرب، و مرکز استفاده کنید. از شمع، شومینه، و گلدانها و قاب عکس ها و بالش و قالی و آثار هنری و چراغ هایی که رنگهای قرنز و زرد و بنفش و زرد دارند استفاده کنید.

- برای تشخیص عنصر مناسب در هر باگوآ، ابتدا رنگ اجسام و بعد شکل و بعد جنسشان در نظر گرفته می شود: چوب= مستطیل، آتش=مثلت، خاک=مربع، فلز=دایره، و آب موج دار است.

-عنصر آب، عنصر چوب را، چوب آتش را، آتش خاک را و خاک عنصر فلز را تقویت می کند تا به اول چرخه برسیم و فلز آب را تقویت کند.

- عکس این چرخه این طوریست که آب، آتش را، آتش فلز را، فلز چوب را، چوب خاک را و در نهایت خاک آب را ضعیف می کند.

برای درک بهتر این چرخه که اساس فتگ شویی را تشکیل می دهد به عکس بالای این یادداشت نگاه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد