آب دهنت را افتاد؟

غذا، فرهنگ، سلامتی، و تفریحی به نام آشپزی

آب دهنت را افتاد؟

غذا، فرهنگ، سلامتی، و تفریحی به نام آشپزی

مواد زاید بدن را از طریق پا بیرون می کنند



این دستگاه الکترونیکی که اینجا می بینید، نمایده دوران جدیدی از درمان پبشگیرانه است که مکانیزم آن به ظاهر ساده و عملا پرسش انگیزانه است: مواد زاید بدن طی مراسمی که با آب و برق پیش برده می شود، از بدن خارج می شود و بعد از مدتی رنگ آب سیاه، قهوه ای و حتی قرمز می شود که بیانگر چگونگی کار کردن آن است.

این شیوه درمان که iconic foot detox نامیده می شود در رده درمانی مانند reflexology قراردارد. 2 سال پیش بود که من از این دستگاه استفاده کردم-در تورتنو و در یک کلینیک درمانی مجهز  و جایگزین طب رایج - و یکی از دوستانم از شراکای آنجا- مرا به آنجا دعوت کرد. آنجا دستگاه های متنوعی دیگر هم داشتن که همه برای بهبود کلی سلامتی به کار می رفتند. آنطور که من در یعضی مقاله ها خوانده ام امروزه در سالنهای زیبایی و ریکسیشن سالن ها ها هم دیده می دیده شود.

برای استفاده از این ماشین، روی یک صندلی راحتی می نشینید و پاهایتات را در ظرف آب  ولرم قرار می دهید و حدود 30 دقیقه تکان نمی خورید تا این ماشین کارش را تمام کند. انواع رنگ هایی که آخر الاسر ذر ظرف آب دیده می شود نشان دهنده قسمتی از نا کارامدی بخشی از سیستم بدن است؛ یا حتی نشانه زبان بدن برای طرح تنگنایی پیچیده است که بدن با آن دست و پنجه نرم می کند.

در هر صورت برای من که تجربه خیلی زیبایی بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد