آب دهنت را افتاد؟

غذا، فرهنگ، سلامتی، و تفریحی به نام آشپزی

آب دهنت را افتاد؟

غذا، فرهنگ، سلامتی، و تفریحی به نام آشپزی

هیچ چیز در این دنیا خسته کننده تر از "غذاخوردن" نبود اگر...



خداوند همان قدر که آن را برای آدمی لازم آفریده، لذت بخش هم قرار نبوده بود. (ولتر)


food

سلام



من رویا هستم. دختری که استثنایی بودنش آنقدر او رو به زحمت انداخته که تصمیم گرفته تا جایی که امکان دارد خودش را با مسائلی که مورد علاقه اش هست مثل آشپزی سرگرم کنه.

و رویا همینطور همیشه دوست داشته یک خیری به آدمها زده باشه و من در این بلاگ نهایت سعی ام را می کنم که اطلاعاتم آنقدرها هم جنبه شخصی نداشته باشه و همزمان برای شما مخاطبان عزیر سرگرم کننده، پرمحتوی، و افزاینده دانشتون در زمینه  درست و لذیذ غذا خوردن باشد.

خود من از 16-17 سالگی به طور نیمه وقت آشپزی کردم و حتی چندتا کلاس آزاد هم رفتم که حتی سبزی آرایی را هم شامل می شد. آشپزی را به مثابه هنر و وسیله بیان احساسات، هرچند ناسانتیمال باشد، می بینم. در کنار آشپزی تقریباً  ناخنکی به بیشتر هنرهای دم دستی و به اصطلاح پاپیولار یا همان مردمی پست، و در عین حال قوی برای ابراز خارج از احساسات فروخورده ناشی از زندگی در بین مردمی از جوامعی مثل این، زده ام.(اخیرا دست به گریبان معلم آواز شدم).

در آینده ای نزدیک هم دانش و علایقم راجع به این دیگران مثل عکاسی، یا طراحی فضاهای داخلی، و حتی بیانی از قطره ای از دریای بیگران دنیا جدید(نیم ایج) و به گونه ای فال و تعبیر خواب و روانشناسی ها مختلف و تاروت و چیزهایی از این دست خواهم زد.

در پایان امیدوار هستم که شما کتابهای آشپزی را که من ترجمه کرده ام را پیدا کنید و از غذاهای ملل مختلف دنیا لذت بی اندازه ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد